Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Η ειρήνη του Θεού που ξεπερνά κάθε διάνοια ήρθε μέσα μου.

Τριάντα χρόνια στη φυλακή! Αυτή ήταν η καταδίκη μου, επειδή σκότωσα έναν άνθρωπο, και επειδή έκλεψα χρήματα από τον λογαριασμό του στην Τράπεζα.
Ήμουν απελπισμένος. Πίστευα ότι οι γονείς μου θα πέθαιναν πριν να βγω έξω από τη φυλακή. Πίστευα ότι ο γιος μου θα μεγάλωνε χωρίς πατέρα.
Πίστευα ότι η γυναίκα μου δεν θα με περίμενε. Είχα καταστρέψει το όνομα της οικογένειάς μου. 
Μια φωνή μέσα μου, μου έλεγε να κρεμαστώ, ώστε να τελειώνουν όλα τα προβλήματά μου. Έβαλα τη ζώνη μου γύρο από το λαιμό μου, και προσπάθησα να κρεμαστώ από τα κάγκελα του κελιού μου. Εκείνη ακριβός τη στιγμή κάποιος κτύπησε τη πόρτα του κελιού μου. Ήταν ο φρουρός ο οποίος μου έδωσε ένα πακέτο.
Η γυναίκα μου είχε στείλει το πακέτο που περιείχε φαγητό, καθώς επίσης και ένα βιβλίο ενός ευλογημένου ιεροκήρυκα. Είχα δοκιμάσει διάφορες θρησκείες, αλλά ποτέ δεν βρήκα ειρήνη. Έτσι άρχισα να διαβάζω αυτό το βιβλίο.
Η πρώτη σελίδα τράβηξε τη προσοχή μου, επειδή ήταν αναφορικά με έναν άνθρωπο ο οποίος βρισκόταν σε παρόμοια κατάσταση με τη δική μου.
Καθώς διάβαζα, οι τάσεις αυτοκτονίας έφυγαν από το μυαλό μου. Άρχισα να νοιώθω ενοχές για τις αμαρτίες μου, και ένοιωθα μια βαθιά ανάγκη μέσα μου να μετανοήσω.
Έγραψα όλες τις αμαρτίες που μπορούσα να θυμηθώ, και τότε προσευχήθηκα. 
"Θεέ σε παρακαλώ, συγχώρεσέ με για όλα αυτά τα οποία έκανα. Συγχώρεσέ με που ζούσα μια ζωή μακρυά από Εσένα. Σε θέλω να αλλάξεις τη ζωή μου". 
Τότε δέχθηκα τον Ιησού Χριστό σαν Σωτήρα, και Κύριο της ζωής μου.
Ο Θεός θα ήταν Αυτός που θα καθοδηγούσε τη ζωή μου εκείνη τη στιγμή.
Η ειρήνη του Θεού που ξεπερνά κάθε διάνοια ήρθε μέσα μου.
Έκανα έξι χρόνια από τη τριαντάχρονη καταδίκη μου στη φυλακή, και μετά αποφυλακίστηκα. Κατά τη διάρκεια τις παραμονής μου στη φυλακή, μιλούσα για τον Χριστό και σε άλλους συγκρατουμένους μου.
Την επόμενη μέρα τις αποφυλάκισής μου, επέστρεψα πίσω στη φυλακή σαν επισκέπτης, για να συνεχίσω να τους κηρύττω τον Χριστό. Το κήρυγμά μας στις φυλακές αλλάζει τη ζωή των φυλακισμένων. 
Οι τοπικές αρχές μας έχουν δώσει άδεια να κηρύττουμε σ αυτή τη φυλακή.
Όταν ένας κρατούμενος αποφυλακίζετε, τον βοηθάμε να βρει δουλειά, να επανενωθεί με την οικογένειά του, καθώς και να επανενταχθεί στην κοινωνία.
Όταν καταδικάστηκα ένοιωθα σαν να βρισκόμουν μέσα σε έναν πολύ βαθύ λάκκο, και πίστευα ότι δεν υπήρχε τρόπος να βγω από μέσα. Μα ο Θεός ήρθε με το Πρόσωπο του Ιησού Χριστού, και με το Πρόσωπο του Αγίου Πνεύματος, και άλλαξε τη ζωή μου.
Όταν μετανοήσεις για τις αμαρτίες σου, και δεχθείς τον Ιησού Χριστό σαν Σωτήρα και Κύριο της ζωή σου, δεν αποκτάς μόνο μια νέα ζωή, αλλά και την σιγουριά της αιώνια ζωής...

Περιοδικό:  Μάχαιρα του Πνεύματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.