Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Το δώρο Μου για Σένα.

Πλησιάζουν τα καθιερωμένα Χριστούγεννα, και βλέπω ανθρώπους να ετοιμάζονται για να γιορτάσουν σε όλο τον κόσμο. Πάρτι, εκδηλώσεις, τραγούδια, γλέντια, χοροί. Είναι η ώρα που όλοι διασκεδάζουν, και ανταλλάζουν δώρα. 
Βλέπω όμως  και ανθρώπους που ψάχνουν γι αγάπη. Βλέπω ανθρώπους χωρίς τα πραγματικά αληθινά Χριστουγεννιάτικα δώρα. Βλέπω ανθρώπους παντού, να τρέχουν εδώ κι εκεί, ψάχνοντας απεγνωσμένα για μια αχτίδα ελπίδας, λίγη αγάπη, λίγο έλεος, λίγη ανακούφιση, κάποιο είδος σωτηρίας. Και μέσα σ όλα αυτά, είδα και σένα να κάθεσαι εκεί και να αναρωτιέσαι. 

"Νοιάζεται κάποιος πραγματικά για μένα; 
"Ε λοιπόν, ναι! Νοιάζομαι για σένα, και σ αγαπώ.

Σε παρακολουθώ εδώ και πολλά χρόνια. Σ αγαπούσα πάντοτε, και πάντα θα σ αγαπώ. Μάλιστα νοιάζομαι τόσο πολύ για σένα, που έρχομαι με ξεχωριστά δώρα από την καρδιά Μου, για τη δική σου καρδιά. Αυτά τα δώρα δε θα τα βρεις σε κανένα μαγαζί, και σε κανένα παζάρι. Δεν πουλιούνται, και δεν αγοράζονται με κάποια τιμή, κι όμως είναι ανεκτίμητα και σπάνια, κι αυτοί που τα κατέχουν είναι ευλογημένοι.

Αγάπη, χαρά, ειρήνη, είναι μερικά από τα πολύτιμα δώρα Μου για σένα! Αγάπη που δεν έχει όρια. Αγάπη που δεν σε κρίνει από το τι χρώμα έχει το δέρμα σου, με τι μοιάζεις, ή πως μιλάς. Αγάπη που μόνο δίνει. Αγάπη που μοιράζεται τα πάντα. Αγάπη που νοιάζεται για σένα. Αγάπη που είναι ζωντανή, παλλόμενη, ζεστή και ευγενική. Αγάπη χωρίς όρους και δεσμεύσεις, και είναι παντοτινή.

Αγάπη που ξέρει να υπομένει, σ έναν κόσμο μισαλλοδοξίας. Αγάπη που κατανοεί, όταν οι άλλοι δεν μπορούν να δουν μέσα στην καρδιά σου. Αγάπη που είναι ευγενική και τρυφερή, όταν όλα γύρω σου φαίνονται τόσο σκληρά και αποκρουστικά. Αγάπη που σε ανακουφίζει στη θλίψη σου, σε παρηγορεί στη μοναξιά σου, και σου δίνει ένα χέρι βοήθειας όταν το χρειάζεσαι. Αγάπη που είναι γεμάτη ευτυχία και χαρά. Αγάπη που φέρνει την ειρήνη στη μέση της καταιγίδας. Αγάπη που πάντα βρίσκει τρόπο να σε φέρει κοντά Μου.

Η αγάπη Μου είναι πάντα κοντά σου, όπου και να βρίσκεσαι, οποιαδήποτε ώρα, μέρα ή νύχτα. Η αγάπη Μου θα κατέβει σε οποιοδήποτε βάθος, και θα διανύσει οποιοδήποτε μήκος για να σε διασώσει. Δεν μπορεί να την σταματήσει κανένα εμπόδιο, προκειμένου να σε συναντήσει. Σου δίνω την αγάπη Μου, που είναι απέραντη και αληθινή.

Η αγάπη Μου φέρνει ειρήνη στο μυαλό σου αντί για σύγχυση, ξεκούραση στην ταλαιπωρία σου, και δύναμη όταν αισθάνεσαι πως δεν μπορείς να συνεχίσεις. Η αγάπη Μου θα καθησυχάσει τους φόβους σου, και θα σου δώσει κουράγιο στην απόγνωσή σου. Η αγάπη Μου μπορεί να θεραπεύσει το τσακισμένο σου σώμα, και να ανακουφίσει κάθε σου πόνο και καρδιοχτύπι. Η αγάπη Μου θα γαληνέψει το νου σου, από κάθε προβληματισμό και έγνοια, και θα απομακρύνει κάθε ανησυχία από τη καρδιά σου.

Η αγάπη Μου είναι το Χριστουγεννιάτικο δώρο Μου για σένα. Τι λες; θα το δεχθείς τώρα;

Δε σου υπόσχομαι ότι δεν θα πονέσεις ξανά, ή δεν θα απογοητευτείς ξανά, ή δεν θα νιώσεις ανησυχία καθώς προχωράς στο δρόμο της ζωής σου. Αλλά σου υπόσχομαι ότι θα σε ενθαρρύνω, θα σε συμβουλεύω και θα σε καθοδηγώ, θα σου δίνω σοφία και τη δύναμη που χρειάζεσαι για να υπερνικάς. Υπόσχομαι να μη φύγω ποτέ απ το πλευρό σου. Και μαζί θα επιβιώσουμε σε κάθε δυσκολία σου, σε κάθε δοκιμασία σου, μαζί θα ξεπεράσουμε κάθε αδυναμία σου, και θα υπερπηδήσουμε οποιοδήποτε εμπόδιο μπροστά σου. 

Σε γνωρίζω, σ αγαπώ, και νοιάζομαι για σένα σαν να ήσουν ο μοναδικός άνθρωπος επάνω στη γη. Γι αυτό κατέβηκα από τον Ουρανό τη μέρα αυτή, για να δώσω τη μεγάλη αγάπη Μου σε σένα. Θέλω να έχεις άφθονη αγάπη στη ζωή σου, και να είσαι ελεύθερος από κάθε ανησυχία στη ζωή σου.

Ίσως να αναρωτιέσαι: "Σ αυτές τις σύγχρονες μέρες που όλα φαίνονται τόσο σκοτεινά και γκρίζα, είναι δυνατόν να νοιάζεται κάποιος τόσο πολύ για μένα; Σ αυτές τις μέρες που η αγάπη των ανθρώπων έχει κρυώσει, ποιόν μπορώ να εμπιστευτώ; και προς τα που να γυρίσω και ποιόν να πιστέψω; Όλα αυτά ακούγονται τόσο ωραία, αλλά μήπως είναι προσποιητά; Πως θα μπορούσε κάποιος να έχει τέτοια αγάπη για μένα, και τέτοια δώρα, και μάλιστα δωρεάν";

Εγώ το μόνο που σου ζητάω είναι να Μου δώσεις μια ευκαιρία. Δοκίμασέ Με και θα δεις. Μόνο άπλωσε το χέρι σου, και άσε Με να σου δώσω τα δώρα της αγάπης Μου. Μην ανησυχείς, απλώς δέξου τα, και στο τέλος θα δεις πόσο ευτυχισμένος θα είσαι.

Μίλησέ Μου, όπου κι αν είσαι, οποιαδήποτε ώρα τις ημέρας, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, με όποιον τρόπο προτιμάς εσύ. Μίλα Μου δυνατά, ή ψιθύρισέ Μου σιγανά αν προτιμάς, Μίλα Μου με λόγια, ή στείλε Μου τις σκέψεις σου με ένα σινιάλο απ την καρδιά σου, μέσα στο θόρυβο της μέρας ή στην ησυχία της νύχτας. Μπορείς να διαλέξεις όπως αισθάνεσαι εσύ πιο άνετα. Πες Μου ότι θέλεις και θα το καταλάβω. Είμαι εδώ για σένα, έτοιμος να σε ακούσω, να σε συμπονέσω και να σε παρηγορήσω.
Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να πεις, ΝΑΙ. Να ανοίξεις την καρδιά σου, και να Με δεχτείς. Φώναξέ Με και θα έρθω αμέσως να σε βοηθήσω με τα δώρα Μου, τα Χριστουγεννιάτικα δώρα Μου για σένα. Απλά πες, "Σε δέχομαι, Ιησού Χριστέ. Έλα και δώσε μου τα δώρα της αγάπης Σου, της χαράς, και της ειρήνης. Δείξε μου το δρόμο Σου να τον περπατήσω. Δείξε μου πώς να ζω, και πώς να φέρομαι για Σένα". Είναι τόσο απλό. Εμπιστεύσουμε, κι Εγώ θα κάνω τα υπόλοιπα.

Σε παρακαλώ μην το ξεχάσεις. Μην περιμένεις για πολύ. Έχω κρατημένα για σένα υπέροχα πράγματα, μόνο δώσε Μου την ευκαιρία.
Και όταν τελειώσει η ζωή σου σ αυτή τη γη, θα σε φέρω στο σπίτι κοντά Μου, στη χώρα Μου τον Ουρανό, όπου δεν υπάρχει πόνος, θλίψη, στεναχώρια, σύγχυση ή πόλεμος. Εδώ δεν υπάρχει φόβος, θάνατος, μίσος, απληστία ή ανταγωνισμός. Μόνο τα δωρεάν, πλούσια δώρα της αγάπης Μου και πολλά άλλα, που δεν μπορείς να φανταστείς. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να πεις ΝΑΙ, και να τα δεχθείς. Θα σε περιμένω.
Σ αγαπώ πολύ, Ιησούς...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.