Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Ιωάν.5:24. Αληθώς, αληθώς σας λέγω ότι ο ακούων τον λόγον μου και πιστεύων εις τον πέμψαντά με έχει ζωήν αιώνιον, και εις κρίσιν δεν έρχεται, αλλά μετέβη εκ του θανάτου εις την ζωήν.


Ένα τρένο περνούσε από το πίσω μέρος ενός νεκροταφείου. Ανάμεσα στους επιβάτες ήταν και μια μητέρα με το παιδάκι της.Το παιδί μόλις είδε τους λευκούς σταυρούς με τις πλάκες και τα λουλούδια,ρώτησε τρομαγμένο την μαμά του.
- Μαμά όλοι αυτοί εδώ είναι πεθαμένοι;
Σκεφτική η μαμά του,του απάντησε θλιμμένα.
- Ναι παιδί μου,οι ποιο πολλοί είναι πεθαμένοι!!!
Μια κυρία από δίπλα που άκουγε,απόρησε τώρα με την σειρά της για τα καλά.
- Οι ποιο πολλοί; Τι εννοείτε κυρία μου;
- Να σας εξηγήσω αγαπητή μου.Οι ποιο πολλοί άνθρωποι πεθαίνουν χωρίς να έχουν τον Χριστό στην καρδιά τους,και πάνε στην αιώνια απώλεια.Λίγοι όμως αγκαλιάζουν με πίστη το έργο Του στον σταυρό,που τους έπλυνε από τις αμαρτίες τους,και φεύγοντας απ αυτόν τον κόσμο πηγαίνουν να Τον συναντήσουν στον ουρανό.
Δεν μπορούμε λοιπόν να τους πούμε αυτούς πεθαμένους αφού ζουν,και θα ζουν αιώνια μαζί Του.Αντίθετα όλοι αυτοί γύρω μας,έξω από τους τάφους του νεκροταφείου,που ζουν και κινούνται κανονικά,είναι χωρίς τον Χριστό πεθαμένοι!! Αφού μονάχα ο Χριστός είναι η ΖΩΗ.
Η διαφορά με τους άλλους νεκρούς είναι,ότι αυτοί έχουν ακόμη το περιθώριο και την ευκαιρία να μετανοήσουν και να επιστρέψουν στον Σωτήρα Χριστό,για ν αποκτήσουν κι αυτοί ζωή αιώνια!! Και αυτό το εύχομαι για όλους τους ανθρώπους,αλλά και για σας αγαπητή μου.

Μεγάλη αλήθεια που δεν τη λέει η κυρία της ιστορίας μας,αλλά ο Ίδιος ο Κύριός μας,στο παραπάνω εδάφιο Ιωάν.5:24.Μόνο που λίγο ποιο κάτω στο 5:40,με πόνο μας λέει...πλην δεν θέλετε να έρθετε προς εμέ,για να έχετε ζωή.
Αν δεν έχεις πάρει την απόφαση φίλε/η μου να τον ακολουθήσεις,τώρα είναι η ευκαιρία όσο υπάρχει το σήμερα,γιατί το αύριο δεν μας ανήκει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.