Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Ελάτε σε Μένα! Θα σας σώσω!

Ήδη συμβαίνει, δεν είναι λάθος. Το είπα ότι θα επέστρεφα, και πράγματι επιστρέφω σύντομα! Επίσης είπα ότι στις μέρες πριν από την επιστροφή Μου, οι μάστιγες και οι αρρώστιες θα διαδίδονταν όλο και πιο πολύ, ότι αυτά τα πράγματα ανάμεσα σε άλλα, θα είναι ένα από τα σημεία ότι ο χρόνος πλησιάζει στο τέλος του.

Είναι γεγονός πια. Οι αρρώστιες και οι μάστιγες πληθαίνουν, και αυτό είναι ένα από τα σημεία του τέλους. Αν και εδώ και δεκαετίες το ιατρικό κατεστημένο υπερηφανευόταν για μια νίκη πάνω σε ένα ευρύ φάσμα βακτηριδίων και θανατηφόρων ιών, σήμερα έχει αποδειχτεί ότι έκαναν λάθος. Σήμερα, αντί να εξαφανίζονται, τα λοιμώδη νοσήματα βρίσκονται  σε μεγάλη έξαρση.

Μερικές αρρώστιες που θεωρούνταν ότι είχαν υπερνικηθεί, όπως η φυματίωση, οι σταφυλοκοκκιάσεις και η πνευμονία, για να αναφέρουμε μόνο μερικές, βρίσκονται όχι μόνο σε έξαρση, αλλά σε λίγο θα γίνουν αχαλίνωτες. Μερικά βακτηρίδια μεταλλάσσονται σε υπερμικρόβια. Η διαδεδομένη κατάχρηση των φαρμάκων έχει επιφέρει μερικές βλαβερές συνέπειες, και νέες υπερπαραλλαγές μικροβίων αναδύονται. Σε  άνοδο δεν είναι μόνο οι βακτηριδιακές λοιμώξεις, αλλά και θανατηφόρες ιώσεις όπως ο Έμπολα, το Εϊντς, και τώρα και ο μυστηριώδης ΣΑΡΣ είναι άλλη μια θανάσιμη απειλή. Κι άλλα νοσήματα είναι σε άνοδο, και τα περιστατικά και οι ποικίλες μορφές του καρκίνου είναι σε μια άνευ προηγουμένου αποκορύφωση. Η αβεβαιότητα που προξενούν όλα αυτά προκαλούν άλλη μια μάστιγα που διατρέχει την υδρόγειο το φόβο! Οι άνθρωποι φοβούνται το άγνωστο, και φοβούνται για τις ζωές τους.

Μερικοί άνθρωποι κατηγορούν Εμένα για όλ' αυτά. Μερικοί ρωτάνε γιατί δεν επεμβαίνω, και δεν βάζω ένα τέλος σ' όλα αυτά. Συχνά δεν μπορώ, επειδή έχω δώσει στους ανθρώπους ελεύθερη βούληση, το δικαίωμα να επιλέγουν ανάμεσα στο σωστό και στο λάθος. Εάν παρενέβαινα στη μεγαλειότητα της επιλογής σου, τότε θα έπαυε να υπάρχει ελευθερία βούλησης. Όμως έπεται και το εξής: Μαζί με αυτήν την ελευθερία, έρχονται η ευθύνη, και οι συνέπειες. Το ότι "θα θερίσεις αυτό που έχεις σπείρει", είναι ένας από τους νόμους Μου. Οι αδικίες πρέπει να τιμωρηθούν, αλλιώς το χάος θα ήταν ανεξέλεγκτο.

Οι άνθρωποι επιφέρουν όλα αυτά στους εαυτούς τους, μέσα από τις επιλογές που κάνουν. Ενώ από τη μια η τεχνολογία προοδεύει, από την άλλη τα πιο ζωώδη ένστικτα της ανθρώπινης φυλής έρχονται στο προσκήνιο, μετατρέποντας τον κόσμο σ' ένα τρελοκομείο ανομίας. Το κακό ανταγωνίζεται το καλό, για την εξουσία μέσα στις καρδιές των ανθρώπων, και λυπάμαι που το λέω, πολλοί πέφτουν στη θανατηφόρα αγκάλη του κακού. Η εγωιστικότητα του ανθρώπου, οι διαστροφές, η υπερηφάνεια και η λαιμαργία, κατακλύζουν την κοινωνία. Όταν οι άνθρωποι παίρνουν λάθος αποφάσεις, και καταπιέζουν τους φτωχούς, και λόγω της υπερηφάνειας τους εξαπολύουν άδικους πολέμους εκεί όπου θέλω να φέρω την ειρήνη, όταν τα έθνη Με απορρίπτουν και καταδιώκουν τους ανθρώπους Μου, όταν οι άνθρωποι επαναστατούν εναντίον Μου και απορρίπτουν το σχέδιό Μου, τότε κάτι πρέπει ν' αλλάξει.

Τα γεγονότα του Καιρού του Τέλους, όπως έχουν προφητευτεί στο Βιβλίο Μου, αρχίζουν να εκτυλίσσονται μπροστά στα μάτια σας. Υπάρχουν τόσα πολλά που διαφεύγουν τον έλεγχο του ανθρώπου, την περιορισμένη γνώση του και τις ικανότητές του, όπως γίνεται φανερό και με τις επιδημίες που πρόσφατα ξαπλώνονται στα έθνη. Οι σημερινές μάστιγες είναι ένα εγερτήριο σάλπισμα! Καλώ όλους τους ανθρώπους της γης: Ελάτε σε Μένα! Θα σας σώσω! Διαφαίνονται καιροί δύσκολοι στον ορίζοντα για τον πλανήτη Γη. Αν δεν είσαι προσωπικά ενήμερος γι' αυτά που λέει η Βίβλος για τις Έσχατες Ημέρες, σου προτείνω να τα ερευνήσεις.

Για να σου τα αναφέρω περιληπτικά, μια "απομίμηση του Χριστού", ένας άνθρωπος που είναι γνωστός σε πολλούς σαν ο Αντίχριστος, προετοιμάζεται να προσπαθήσει να κυβερνήσει τον κόσμο. Αυτός και οι οπαδοί του κινούν τα νήματα των συνθηκών του κόσμου από τα παρασκήνια, προάγοντας και μερικές φορές προκαλώντας χάος, έτσι ώστε όταν οι συνθήκες γίνουν πάρα πολύ άσχημες, ο κόσμος να είναι έτοιμος να δεχτεί έναν σωτήρα. Κατόπιν αυτός θα έρθει στο προσκήνιο προτείνοντας λύσεις για να σταματήσει τους πολέμους, και να σώσει τις οικονομίες. Θα έχει λύσεις ακόμα και για την εξάλειψη της αρρώστιας και της πείνας. Όμως οι λύσεις του θα είναι κάλπικες. Θα προσπαθήσει να μιμηθεί το σχέδιό Μου για ειρήνη και ευημερία, όμως χωρίς Εμένα. Οι λύσεις του δεν θα είναι αγνές, ούτε  μόνιμες, με αποτέλεσμα να οδηγήσει τον κόσμο στις πιο δύσκολες ημέρες της ιστορίας του. Μόνο Εγώ έχω αληθινές λύσεις, θεραπεία, ευτυχία, και αιώνια ζωή.

Ο κόσμος σήμερα έχει πάψει να είναι ένα ασφαλές μέρος για να ζει κάποιος. Αν φοβάσαι ότι κάποια φοβερή επιδημία θα σαρώσει τη ζωή σου ή τις ζωές των αγαπημένων σου, αν αισθάνεσαι αδύναμος ενάντια στις υπερπαραλλαγές των βακτηριδίων και των ιών που υπάρχουν σήμερα, στρέψου σε Μένα. Μπορώ να σε βοηθήσω. Ακόμα κι αν σε περιτριγυρίζουν φοβερές επιδημίες, δεν χρειάζεται να φοβάσαι. Αν εσύ και οι αγαπημένοι σου Με δεχτείτε στη ζωή σας, ακόμη κι αν εσύ ή αυτοί μολυνθούν με έναν από αυτούς τους ιούς, μπορείς να είσαι βέβαιος ότι και εσύ και αυτοί θα απελευθερωθείτε από όλες τις αρρώστιες και τον πόνο, για να πάτε σ' έναν καλύτερο κόσμο.

Αν βάλεις την πίστη σου σε Μένα, αν γνωρίσεις τα Λόγια Μου, και ζήσεις κοντά σε Μένα, τότε ακόμη κι αν υπάρχουν αναταραχές, σύγχυση, χάος, πόλεμος και επιδημίες παντού τριγύρω σου, εσύ μπορείς να έχεις γαλήνη στην καρδιά σου. Εγώ μπορώ να σου δώσω την γαλήνη σ' αυτή τη ζωή και τη σιγουριά μιας ευτυχισμένης ζωής στο μέλλον μέσα στον δικό Μου ουράνιο κόσμο της αγάπης. Ζήτησέ Με να έρθω  στην καρδιά σου και τη ζωή σου, κάνοντας με ειλικρίνεια αυτήν την απλή προσευχή:

Αγαπημένε μου Ιησού, Σου ζητώ να έρθεις μέσα στην καρδιά μου. Σε παρακαλώ συχώρεσέ με για όλα τα λάθη που έχω κάνει. Δώσε μου ειρήνη στην καρδιά μου, και το δώρο Σου που είναι αιώνια ζωή. Βοήθησέ με να Σε αγαπώ, και να μοιράζομαι την αγάπη Σου και την αλήθεια Σου με τους άλλους.
Θέλω να σου δώσω όχι μόνο ένα πιο φωτεινό μέλλον αιώνιας ευτυχίας, αλλά και ένα παρόν γεμάτο ικανοποίηση. Μην καθυστερήσεις να δεχτείς την αλήθεια Μου και τη σωτηρία Μου. Μπορώ να σε προφυλάξω από αυτήν την κόλαση πάνω στη γη, και τις φρικαλεότητες που θα επέλθουν με την προστασία της αγάπης Μου, και την δική Μου πρόνοια για πάντα!
Σε αγαπώ, Ιησούς...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.