Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Με τι θέλω ελθεί ενώπιον του Κυρίου, να προσκυνήσω ενώπιον του υψίστου Θεού; Μιχαίας 6:6

Μια κακή αντίληψη είχαμε αποκτήσει από τις θρησκευτικές παραδόσεις, ότι ο Θεός θα μας κάνει τη χάρη που του ζητούμε, όταν Του τάξουμε κάτι στη ζωή μας. Έτσι δημιουργήθηκαν και τα αποτελέσματα αυτής της πλάνης που είναι τα τάματα. 
Μάθαμε να λέμε στο Θεό: "Θεέ μου, κάνε μου αυτή τη χάρη, κι εγώ θα Σου φέρω μια λαμπάδα σαν το μπόι μου". Άλλοι τάζουν ένα ομοίωμα χρυσό ενός ποδιού, ενός χεριού, ενός ματιού, ανάλογα με τον πόνο τους και το πρόβλημά τους. Άλλοι τάζουν παράξενα πράγματα και άσχετα με την αγάπη του καλού μας Πατέρα και του Σωτήρα μας Ιησού Χριστού. "Θα περπατήσω με τα γόνατα, θα κάνω κάθε μέρα πενήντα μετάνοιες, θα ξυπνάω τη νύχτα στις τρεις η ώρα".
Κανείς δεν εξετάζει να μάθει. "Θέλει ο Θεός τάματα για να μου κάνει τη χάρη που Του ζητώ; Ο Θεός θέλει ανταλλάγματα για να μου δώσει το αίτημα της καρδιάς μου που έχω ανάγκη στη ζωή μου;" Ο ίδιος ο Κύριος μας, μας λέγει: "Αιτείτε και θέλει σας δοθή, ζητείτε και θέλετε ευρεί, κρούετε και θέλει σας ανοιχθή, διότι πας ο αιτών λαμβάνει και ο ζητών ευρίσκει και εις τον κρούοντα θέλει ανοιχθή". Ματθαίος 7:7-8
Ποτέ όμως ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός δε διανοήθηκε να μας ζητήσει κανένα αντάλλαγμα για όλα αυτά.
Στους μαθητές Του όταν τους έστειλε να κηρύξουν το Λόγο του Θεού τους είπε: "Ασθενούντας θεραπεύετε, λεπρούς καθαρίζετε, νεκρούς εγείρατε, δαιμόνια εκβάλλετε, δωρεάν ελάβετε, δωρεάν δότε". Ματθαίος 10:8
Ο Θεός και Πατέρας καλεί κάθε άνθρωπο που διψάει να λάβει και να ξεδιψάσει και να χορτάσει.
"Ω πάντες οι διψώντες έλθετε εις τα ύδατα και οι μη έχοντες αργύριον, έλθετε, αγοράσατε και φάγετε, ναι έλθετε αγοράσατε οίνον και γάλα, άνευ αργυρίου και άνευ τιμής". Ησαΐας 55:1
Χωρίς χρήματα, χωρίς προσφορές και δώρα, ελάτε να πιείτε, να φάτε, να χορτάσετε, και να ξεδιψάσετε.
Ο Θεός δεν πουλάει τα δώρα Του και τις ευλογίες Του στον άνθρωπο. Ο Θεός δίνει, δεν παίρνει. Όπως εμείς βοηθάμε τα παιδιά μας και τα μεγαλώνουμε, και τους προσφέρουμε τα πάντα, χωρίς να περιμένουμε καμιά αμοιβή και προσφορά από αυτά, έτσι και ο Θεός και Πατέρας μας, μας προσφέρει ότι Του ζητήσουμε, χωρίς να περιμένει τάματα και προσφορές από εμάς.
Ότι κάνει, το κάνει από αγάπη για μας: "Διότι τόσον ηγάπησεν ο Θεός τον κόσμον, ώστε έδωκε τον Υιόν Αυτού τον Μονογενή, δια να μην απωλεσθή πας ο πιστεύων εις Αυτόν, αλλά να έχη ζωήν αιώνιον". Ιωάννης 3:16.
Αυτή ήταν η μεγαλύτερη προσφορά προς τον άνθρωπο. Να δώσει τον Υιόν Του το Μονογενή να ενσαρκωθεί και να σταυρωθεί, για να πληρώσει τις αμαρτίες μας.
Ο απόστολος Παύλος εξηγεί: "Επειδή όστις τον ίδιον εαυτού Υιόν δεν εφείσθη, αλλά παρέδωκεν αυτόν υπέρ πάντων ημών, πώς και μετ’ Αυτού δεν θέλει χαρίσει εις ημάς τα πάντα;" Ρωμαίους 8:32
Δε μας πουλάει τα πάντα, αλλά μας χαρίζει τα πάντα. Αυτό λέγεται "χάρις Θεού".
"Διότι κατά χάριν είσθε σεσωσμένοι δια της πίστεως· και τούτο δεν είναι από σας, Θεού το δώρον". Εφεσίους 2:8
Ο Κύριος θέλει την καρδιά μας και όχι τα υπάρχοντά μας. Ο απόστολος Παύλος γράφει: "Δεν ζητούμε τα υμών, αλλά υμάς".
Ο Μιχαίας ο προφήτης δια Πνεύματος Αγίου ρωτάει: "Με τι θέλω ελθεί ενώπιον του Κυρίου, να προσκυνήσω ενώπιον του υψίστου Θεού; Θέλω ελθεί ενώπιον αυτού με ολοκαυτώματα, με μόσχους ενιαυσίους; Θέλει ευαρεστηθή ο Κύριος εις χιλιάδας κριών, ή εις μυριάδας ποταμών ελαίου; Θέλω δώσει τον πρωτότοκόν μου δια την παράβασίν μου, τον καρπόν της κοιλίας μου δια την αμαρτίαν της ψυχής μου;
Αυτός σοί έδειξεν, άνθρωπε, τι το καλόν και τι ζητεί ο Κύριος παρά σου, ειμή να πράττης το δίκαιον, και να αγαπάς έλεος, και να περιπατής ταπεινώς μετά του Θεού σου;" Μιχαίας 6:6-8
Ο Θεός λοιπόν δεν θέλει τάματα, θέλει την καρδιά μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.